Get graphics at Nackvision.com
Get graphics at Nackvision.com


Tu crezi ca iubirea e o gluma?

Intreaba-mi inima...o sa iti spuna...

Sa-ti spuna ce amarnic ma doare...

Si intreab-o de ce...de ce oare?

Sa-ti spuna cum zambetul tau imi creste in sufletul greu

Cum viata din mine tresare cand lacrimi pe obraz...imi curg

Curg si eu.....de ce oare?

Ma lasa s-adorm ne-mblanzit

Pe marmura-ti rece de-obraz pustiit

Pe-altaru-ti de jad

Inmiit

Caci fug de vorba-ti ce doare....


De ce oare..?

Get graphics at Nackvision.com
Get graphics at Nackvision.com
widgeo.net

. Puteti asculta Radio Sufletel accesand blogul nostru http://radiosufletel.blogspot.com/ , siteul http://www.radiosufletel.tk/ sau direct adaugand in URL la Winamp linkul http://radiosufletel.servemp3.com:8000/listen.pls . Adresa de mesenger a radio este sufletel.radio unde puteti intra in legatura cu moderatorul de serviciu. Auditie placuta !

luni, 25 ianuarie 2010

Iubirea noastra


Cu sfarsit,iubirea noastra-i un vis
dintre umbre si din ger
cand pleoapele imi striga frigul,
si tu,suferi de dor.

Iubirea noastra-i o creanga aplecata
de ceasul mortii si o vreme secetoasa.
Sufletul meu,o lacrima albastra
curgand pe ea,din nou sa incolteasca.

vad in trecut,cum jucaus se scalda
cu sarbatori si frumusetea ta.
Acum strengar,uitat departe,
imi amintesc de ale tale soapte.

Dar vino tu,sa incoltim deodata.in viitor,
sa fim aceeasi creanga
si fericiti... sa alergam prin vant,
sa ne traim iubirea de demult... uitata.

LUMINITA SCOTNOTIS

"CRUSTA DE GHEATA"

Editura "PIM" / IASI / 2008

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu